تاثیر انرژی‌های ذهنی

تاثیر انرژی‌های ذهنی

اکثر ما از تاثیر انرژی‌های ذهنی در زندگیمان آگاه نیستیم و هنوز درک نکرده‌ایم که انرژی‌های ذهنی می‌توانند در دنیای فیزیکی ما تاثیر ایجاد کنند به همین دلیل خیلی اوقات قدرت آن را جدی نمی‌گیرم.

آزمایش نخ و سنجاق

در آزمایشی از افراد خواسته شد یک سنجاق را از نخ آویزان کنند و آن را مقابل صورت خود قرار دهند و بدون اینکه دست خود را تکان دهند در ذهن خود فکر کنند و بخواهند سنجاق به سمت جلو و عقب یا چپ و راست حرکت کند.

تمام افرادی که این آزمایش را انجام دادند بدون حرکت دست به وسیله قدرت ذهن قادر به حرکت سنجاق شدند و متوجه شدن انرژی‌های ذهنی می‌تواند در جهان فیزیکی ما تاثیر ایجاد کند و هر انرژی که به طبیعت بدهیم از بین نمی‌رود بلکه در دنیای فیزیکی ما تغییرات ایجاد می‌کند.

تاثیر انرژی‌های ذهنی

در آزمایشی آقای ساموئل هاگلین چهار هزار نفر را خارج از شهر نیویورک دور هم جمع کرد و به مدت دو هفته مشغول مراقبه و تمرین ذهنی شدند و متوجه شدند طی آن دو هفته که آنها به مراقبه و تمرین ذهنی مشغول بودند آمار دزدی، تصادف، درگیری و کلی اتفاقات منفی که قبلا رخ می‌داد کاهش پیدا کرده است.

آقای ساموئل هاگلین این آزمایش را در شهرها و ایالت‌های دیگری نیز تکرار کرد تا متوجه شود آیا تاثیر انرژی‌های ذهنی موجب کاهش اتفاقات منفی شده است یا اینکه عوامل دیگری تاثیرگذار بوده و متوجع شدند هر بار نتیجه آزمایش یکسان است.

آقای ساموئل هاگلین بعد از بارها آزمایش متوجه تاثیر انرژی‌های ذهنی در دنیای فیزیکی شد و به این نتیجه رسید که هرگاه یک درصد از افراد جامعه به کار واحدی مشغول باشند می‌توانند روی کل افراد جامعه تاثیر بگذارند.

ذهن ما بسیار قدرتمند است و انرژی‌های ذهنی که از خودمان ساطع می‌کنیم می‌تواند در دنیای فیزیکی ما تاثیر ایجاد کند به همین دلیل همواره تاکید دارم باورهای منفی خود را تغییر دهید، طرز تفکر مثبت داشته باشید و فرکانس‌های مثبت به جهان هستی ارسال کنید زیرا افکار ما و همه‌ این انرژی‌هایی که به طبیعت می‌دهیم اتفاقات اطراف ما را رقم می‌زنند.

اگر همه‌ ما تلاش کنیم انرژی‌های مثبت به طبیعت بدهیم و از قدرت و تاثیر انرژی‌های ذهنی آگاه باشیم می‌توانیم دنیای زیباتری را برای خودمان بسازیم و جهان زیباتری داشته باشیم.

پس بیایید از خودمان شروع کنیم و تلاش کنیم به هر موضوعی طوری نگاه کنیم که احساس بهتری به ما بدهد تا انرژی‌های بهتری به طبیعت بدهیم و در نتیجه آن اتفاقات بهتری سر راه ما قرار بگیرد، وقتی از خودمون شروع کنیم افرادی که با ما در ارتباط هستند تحت تاثیر افکار و رفتارها و باورهای ما قرار می‌گیرند و شاید آنها نیز تصمیم بگیرند طور دیگری فکر کند.

پیشنهاد می‌کنم این ویدیو را تماشا کنید تا با توضیحات بیشتری که در این ویدیو داده‌ام متوجه قدرت و تاثیر انرژی‌های ذهنی شوید.

وحید رستمی



دانلود

حجم: 83 مگابایت

زمان: 04:09 دقیقه

کیفیت: 1080P

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *