توجه بزرگترین قانون جذب ثروت

توجه بزرگترین قانون جذب ثروت

از وقتی که قانون جذب را درست درک کردم متوجه شدم توجه بزرگترین قانون جذب ثروت است، ثروت نه به معنای فقط پول بلکه هر خواسته‌ای!

بارها پیش آمده که افراد زیادی برای بنده پیام ارسال می‌کنند و می‌گویند ما در فلان دوره شرکت کرده‌ایم یا فلان کتاب را خوانده‌ایم مبنی بر اینکه اگر این راهکارها را پیش ببرید موفق و ثروتمند می‌شوید اما هنوز نتیجه‌ای نگرفته‌ایم.

به نظر شما مشکل کجاست؟

وقتی پیام‌های این عزیزان را مرور می‌کنم به یک وجه اشتراک بین تمام آنها می‌رسم که تنها دلیل موفق نشدن و ثروتمند نشدن‌شان است.
آنها می‌خواهند ثروتمند شوند در صورتی که تمام توجه و تمرکزشان بر روی عدم ثروت است و هر بار گله می‌کنند از شرایط بد اقتصادی تا اوضاع کار و پول و…
آنها می‌خواهند ثروتمند شوند اما باور دارند که پول بدست آوردن سخت است و همواره سعی می‌کنند کمتر خرج کنند و با اینکه تلاش می‌کنند اما هیچ نتیجه‌ای نمی‌گیرند.

به نظر شما مشکل این افراد کجاست؟

خانم استر هیکس در کتاب قانون جذب ثروت می‌گوید هر ذره در جهان هستی شامل هم خواسته و هم ناخواسته است و ما با توجه کردن به هر چیزی آن را جذب می‌کنیم نه با فکر کردن به آن…

اگر بتوانیم گذشته خود را بیاد بیاوریم که چه افکاری داشتیم و چه نتیجه‌ای از جهان هستی گرفته‌ایم به وضوح در می‌یابیم که توجه بزرگترین قانون جذب در همه چیز است!

در این فایل به شما خواهم گفت که مشکل اکثر ما کجاست که هنوز ثروتمند نشده‌ایم و خواهم گفت که چطور با توجه به هر چیز همان را در زندگیمان جذب و تجربه می‌کنیم یا به عبارتی دیگر جهان هستی چگونه به توجه ما پاسخ می‌دهد.

پس پیشنهاد می‌کنم این فایل را چندین بار با دقت گوش دهید تا کاملاً متوجه ایرادات خودتان شوید و مطمعن باشید هر بار که این فایل را می‌شنوید اشکالات خود را بهتر پیدا و رفع می‌کنید.

در نهایت اگر باز هم سوالی بود که در این فایل پاسخ داده نشده است زیر همین فایل در قسمت دیدگاه سوالتان را مطرح کنید تا در فایل‌های بعدی به آن پاسخ دهم.

وحید رستمی


توجه بزرگترین قانون جذب ثروت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *