چرا با اینکه تلاش می‌‌کنیم نتیجه نمی‌گیریم

چرا با اینکه تلاش می‌‌کنیم نتیجه نمی‌گیریم

به نظر شما چرا گاهی اوقات با اینکه تلاش می‌‌کنیم نتیجه نمی‌گیریم؟ آیا مشکلی وجود دارد که مانع رسیدن ما به خواسته‌هایمان می‌شود؟

گاهی اوقات با اینکه روی خودمان کار می‌کنیم و سعی می‌کنیم احساس خوب و باورهای درستی داشته باشیم اما همچنان اتفاقات زیبا در زندگی ما رخ نمی‌دهد، دلیل این اتفاق این است که ما هنوز موضوع انرژی‌ها را به درستی درک نکرده‌ایم.

طبق قانون کارما هر انرژی که به طبیعت می‌دهید به خودتان باز می‌گردد و هیچ وقت انرژی از بین نمی‌رود بلکه فقط شکل آن تغییر می‌کند.

در هر لحظه با افکار،باورها و احساسی که داریم نوعی انرژی از خودمان ساطع می‌کنیم و بازتاب این انرژی‌ها در زمان مشخص به شکل‌های مختلف در زندگی ما پدیدار می‌شوند.

شرایط فعلی ما به خاطر نحوه تفکری است که قبلا داشته‌ایم، به خاطر باورهای گذشته، به خاطر احساس بدی که در گذشته داشته‌ایم و… و همه‌ این موارد باعث شده که در حال حاضر انرژی‌هایی که در گذشته از خودمان ساطع کرده‌ایم اکنون در زندگی ما نمود پیدا کنند و اگر هنوز اتفاقی رخ نداده نباید ناامید شویم زیرا افکار، باورها، احساسات خوب و تلاش فعلی ما قرار است اتفاقات زیبای آینده را خلق کند.

همانطور که شرایط فعلی ما حاصل انرژی‌هایی است که در گذشته از خودمان ساطع کرده‌ایم شرایط آینده نیز حاصل فرکانس‌هایی است که امروز از خودمان ساطع می‌کنیم، پس نگران شرایط فعلی نباشید و با احساس خوب به دنبال خلق شرایط خوب آینده باشید.

یکی از اشتباهاتی که آدم‌ها می‌کنند و باعث می‌شود تلاش آنها بی نتیجه باشد این است که به شرایط فعلی توجه می‌کنند، وقتی به شرایط فعلی توجه می‌کنیم چون شرایط دلخواه ما نیست در واقع انرژی که از خودمان به جهان هستی صادر می‌کنیم انرژی خواسته‌های ما نیست و توجه کردن به شرایط فعلی باعث نمی‌شود که در آینده اتفاقات زیبایی رخ دهد بلکه باعث می‌شود همین شرایط ادامه داشته باشد.

پس ناامید نباشید و به جای اینکه بگوییم چرا با اینکه تلاش می‌‌کنیم نتیجه نمی‌گیریم درک کنیم که شرایط فعلی حاصل تفکراتی که قبلا داشته‌ایم،حاصل باورها و انرژی‌هایی که از خودمان به طبیعت داده‌ایم و در این زمان در زندگی ما پدیدار شده است و تلاش کنیم انرژی‌های بهتری به طبیعت بدهیم.

برای تجربه شرایط بهتر آینده باید سعی کنیم امیدوار باشیم و به خداوند اعتماد کنیم که در زمانه مشخص اتفاقات زیبا را سر راه ما قرار می‌دهد. امیدوارم همواره حالتان عالی باشد و با امید و اطمینان توی مسیری که دوست دارید حرکت کنید و تجربیات زیبایی در زندگیتان به دست بیارید.

وحید رستمی



 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *