جهان هستی محدود نیست محدودیت در ذهن ماست

جهان هستی محدود نیست محدودیت در ذهن ماست

همه‌ ما می‌خواهیم موفق، ثروتمند و خوشبخت باشیم؛ اما همه به آن نمی‌رسیم به این دلیل که باور نداریم جهان هستی محدود نیست محدودیت در ذهن ماست و اگر محدودیت‌های ذهنی را رفع کنیم با شرایط و اتفاقاتی برخورد خواهیم کرد که می‌تواند ما را به موفقیت، ثروت و خوشبختی برساند.

وقتی در مورد محدودیت‌های ذهنی صحبت می‌کنیم؛ یعنی همان باورهای اشتباه که در ذهن داریم و مانع رسیدن ما به موفقیت و خواسته‌هایمان می‌شوند.

ما چیزی را به دست می‌آوریم که برای ذهنمان دور از دسترس نباشد و هر چیزی که برای ذهن ما دور از دسترس باشد؛ یعنی با آن فاصله داریم به همین دلیل مهم نیست چقدر تلاش می‌کنیم در نهایت آنچه مشخص می‌کند به خواسته‌مان برسیم یا نرسیم این است که چقدر از لحاظ ذهنی با آن هماهنگ هستیم.

اگر به خودتان نگاه کنید متوجه می‌شوید همه آن چیزهایی که الان در زندگی‌تان دارید برای ذهنتان عادی است و دور از دسترس نیست، برای رسیدن به موفقیت و ثروت باید خواسته‌هایتان به همین اندازه برای ذهنتان عادی شود تا به آن برسید.

به همان اندازه که احساس لیاقت می‌کنید به دست می‌آورید

بعضی آدم‌ها ارزش‌ و انتظارات خودشان را کم می‌بینند به همین دلیل در سطح پایین‌تری از چیزی که می‌توانند باشند یا به دست بیاورند قرار می‌گیرند.

به طور مثال: بعضی آدم‌ها اعتقاد دارند وقتی می‌خواهند ازدواج کنند باید فردی را انتخاب کنند که از همه لحاظ هم سطح خودشان یا از خودشان پایین‌تر باشد و خودشان را لایق همسری زیبا و ثروتمند یا بالاتر از خودشان نمی‌بینند، پس طبیعی است که به همان اندازه که خودشان را لایق می‌بینند به دست بیاورند.

یا در مثالی دیگر: درآمد ماهیانه شما دقیقاً مبلغی است که برای ذهنتان عادی و قابل‌پذیرش است و برای ذهن شما عادی نیست که ماهیانه درآمدی 10 برابر بیشتر از درآمد فعلی داشته باشید و برای رسیدن به درآمد بیشتر باید مبالغ بزرگ‌تر به اندازه درآمد فعلی برای ذهنتان عادی شود.

حتی شغل شما هم ارتباط مستقیمی دارد با احساس لیاقتی که دارید، تابه‌حال از خودتان پرسیده‌اید که:

چرا این شغل یا این سمت شغلی را دارید؟

چرا درآمدتان بیشتر نیست؟

اگر کارمندی معمولی هستید چرا رئیس نیستید؟ و…

جواب ساده است فقط به همان اندازه که احساس لیاقت می‌کنید نتیجه به دست می‌آورید.

 ما چیزی را جذب می‌کنیم که هستیم نه آنچه می‌خواهیم باشیم 

از نگاه جهان هستی آنچه که می‌خواهید باشید اهمیت ندارد، جهان هستی همان چیزی را وارد زندگی‌تان می‌کند که هستید و احساس می‌کنید.

راه حل آن چیست؟

چطور می‌توانیم همان چیزی باشیم که می‌خواهیم؟

افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس

برای اینکه همانی شویم که می‌خواهیم یکی از کارهایی که باید انجام دهیم این است که خودمان را ارزشمند و لایق ببینیم.

همه‌ ما یک‌سری استعدادها و مهارت‌هایی داریم که افراد زیادی ندارند و کافی است این استعدادها و مهارت‌ها را به خودمان یادآوری کنیم و بدانیم افراد زیادی هستند که استعداد و مهارت ما را ندارند تا اعتماد به نفس و عزت نفس ما بالا برود و احساس لیاقت و ارزشمندی کنیم.

دیدن الگوهای موفق

یکی دیگر از کارهایی که باید انجام دهیم تا همانی شویم که می‌خواهیم این است که افرادی را پیدا کنیم که در شرایط مناسبی نبودند؛ اما به موفقیت رسیدند تا احساس لیاقت کنیم و بگوییم اگر کسی توانسته با شرایطی نامناسب موفق شود پس من هم می‌توانم.

مثل افراد موفق رفتار کنیم

یکی دیگر از کارهایی که می‌توانیم انجام دهیم تا همانی شویم که می‌خواهیم این است که مثل افراد موفق رفتار کنیم و این کار را آن‌قدر تکرار کنیم تا باور کنیم فرد موفقی هستیم.

جهان هستی محدود نیست محدودیت در ذهن ماست به همین خاطر جهان محدود به نظر می‌رسد و برای اینکه جهان نامحدود را تجربه کنیم و اتفاقات زیبا را در زندگی مشاهده کنیم کافی است از این محدودیت های ذهنی رها شویم.

من قول می‌دهم اگر از محدودیت‌های ذهنی رها شوید شرایط تغییر می‌کند و اتفاقاتی رخ می‌دهد که قبلاً رخ نمی‌داد، کلی پیشنهادهای جدید دریافت می‌کنید، کلی اتفاقات زیبا که به شما احساس خوب می‌دهد وارد تجربه‌ زندگی‌تان می‌شود و آن‌وقت شگفت‌زده می‌شوید از حجم اتفاقات خوب زندگی‌تان.

پس قبل از رسیدن به هر خواسته‌ای باید همان آدمی شویم که می‌خواهیم و زمانی که همان آدمی شویم که می‌خواهیم اتفاقات خودشان وارد زندگی ما می‌شوند و محدودیت‌ها از بین می‌روند.

پیشنهاد می‌کنم آموزش زیر را با دقت مشاهده کنید تا با توضیحات بیشتری که داده‌ام از محدودیت‌های ذهنی رها شوید و متوجه شوید جهان هستی محدود نیست محدودیت در ذهن ماست.

وحید رستمی

پیشنهادی برای شما

آموزش‌های پیشنهادی

جدیدترین محصولات

تخفیف!

دوره مهندسی پول و ثروت

قیمت اصلی ۱,۴۹۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۹۷۰,۰۰۰ تومان است.

تخفیف!

دوره چهار راه هدفگذاری

قیمت اصلی ۷۷۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۴۹۹,۰۰۰ تومان است.

تخفیف!

کتاب صوتی موفقیت نامحدود در بیست روز

قیمت اصلی ۱۱۷,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۵۹,۰۰۰ تومان است.

تخفیف!

کتاب صوتی چگونه مغناطیس پول شویم

قیمت اصلی ۶۹,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۴۷,۰۰۰ تومان است.