رمز و رازهای مسیر موفقیت

رمز و رازهای مسیر موفقیت

قطعاً همه ما روزهایی را در زندگی داشتیم که با تمام وجود برای رسیدن به خواسته‌ای تلاش کردیم و فکر می‌کردیم رمز موفقیت در تلاش کردن است اما احتمالاً از یک جایی به بعد کم آوردیم و نه تنها به مسیر و خواسته‌مان بلکه به خودمان و همه چیز شک کردیم و از ادامه راه منصرف شدیم.

به نظر شما چرا به خواسته‌مان نرسیدیم؟

چرا از ادامه دادن دست کشیدیم؟

چه مشکلی وجود داشته که تمام انگیزه را از ما گرفته و به همه چیز شک کردیم؟

امروز رمز و رازهای مسیر موفقیت را به شما خواهم گفت تا متوجه شوید چرا این اتفاقات رخ داده و این موضوعات پاسخی است به تمام چراهایی که باعث شده است در مسیر موفقیت به خواسته‌تان نرسید.

آزمون جهان هستی

رمز موفقیت قبولی در آزمونی است که جهان هستی برای ما طراحی می‌کند تا نشان دهیم چقدر تصمیم‌مان برای رسیدن به خواسته‌مان جدی است.

درست از زمانی که خواسته‌ای درون ما شکل می‌گیرد یا به موضوعی علاقه‌مند می‌شویم آزمون جهان هستی شروع می‌شود و جهان به شکل‌های مختلف سعی می‌کند ما را محک بزند و چیزهایی را به ما بیاموزد.

جهان هستی گاهی انگیزه و علاقه ما را افزایش می‌دهد، گاهی ما را با مشکلات درگیر می‌کند تا آنها را حل کنیم و از آن درس بگیریم، کاهی مسیر را هموار می‌کند و گاهی ما را درگیر موضوعات حل نشدنی می‌کند تا صبر ما را اندازه‌گیری کند.

در واقع جهان هستی به اندازه‌ای که لیاقت و جدیت از خودمان نشان دهیم پاداش می‌دهد به همین دلیل ما را با چالش‌هایی مواجه می‌کند تا ثابت کنیم چقدر خواسته‌مان را می‌خواهیم و برای رسیدن به آن آماده‌ایم.

در یک قدمی موفقیت

بیشتر آدم‌ها درست زمانی که در یک قدمی موفقیت قرار دارند عقب نشینی می‌کنند و از خواسته خود دست می‌کشند.

شاید شما هم تجربه کرده باشید زمانی را  که با تمام وجود چیزی را می‌خواستید و برای آن مدت‌ها تلاش کردید اما هیچ نتیجه‌ای نگرفتید و در نهایت ناامید شدید و به خواسته‌تان، مسیرتان و همه چیز حتی خودتان شک کردید و از ادامه دادن دست کشیدید.

وقتی به این شرایط می‌رسید درست در یک قدمی موفقیت قرار دارید و اگر ادامه دهید پاداش‌های جهان هستی را دریافت می‌کنید و همه چیز به سرعت در زندگیتان تغییر می‌کند.

اگر در یک قدمی موفقیت از ادامه دادن دست نکشید شرایط و اتفاقات به سرعت تغییر شکل می‌دهند و از جاهایی که حتی فکر نمی‌کنید حمایت جهان هستی را دریافت می‌کنید.

پیشنهادات وسوسه انگیز

زمانی که در یک قدمی موفقیت هستید جهان هستی پیشنهادات وسوسه انگیز را سر راه شما قرار می‌دهد تا جدیت شما را محک بزند.

به فرض مثال: درست زمانی که احساس می‌کنید به آخر خط رسیدید و چیزی برای از دست دادن ندارید و حتی یک ریال هم در جیب‌تان نیست کسی پیدا می‌شود و به شما پیشنهاد کاری می‌دهد، پیشنهادی که مخالف خواسته‌ای است که مدت‌ها برای آن تلاش کردید.

این نشانه خوبی است زیرا به انتهای آزمون رسیدید و فقط کافی است از این آزمون هم سربلند بیرون بیایید تا به سرعت همه چیز تغییر کند و حمایت جهان را دریافت کنید.

اکثر افراد تا این مرحله پیش می‌روند اما به دلیل ترس، شک و ناامیدی هنگام دریافت پیشنهاد وسوسه انگیز از خواسته خود دست می‌کشند اما رمز افراد موفق این است که در اوج ناامیدی و شک باز ادامه می‌دهند.

پیشنهاد می‌کنم این ویدیو را بارها و بارها با دقت مشاهده کنید و هیچ نکته‌ای را از دست ندهید تا با توضیحات بیشتری که داده‌ام کاملاً درک کنید رمز و رازهای مسیر موفقیت چیست و چرا با اینکه برای رسیدن به خواسته‌ای با تمام وجود تلاش کردید اما باز موفق نشدید و یاد بگیرید که از این به بعد چطور عمل کنید.

وحید رستمی



دانلود

حجم: 220 مگابایت

زمان: 16:30 دقیقه

کیفیت: 1080P

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *