طرز نگاهی که به پول دارید نشان می‌دهد چرا درآمد شما بیشتر نیست

طرز نگاهی که به پول دارید نشان می‌دهد چرا درآمد شما بیشتر نیست

اگر شما هم از خودتان پرسیده‌اید چرا درآمد من بیشتر نیست بهتر است ببینید در مورد پول چگونه فکر می‌کنید زیرا طرز نگاهی که به پول دارید نشان می‌دهد چرا درآمد شما بیشتر نیست.

پول را چگونه می‌بینید

مقدار پولی که به دست می‌آوریم به واسطه طرز نگاهی است که به پول داریم، البته هیچ‌کس نیست که بگوید نگاه من به پول کاملاً درست است حتی من هم که سال‌هاست این موضوعات را آموزش می‌دهم گاهی می‌بینم موضوعی هست که در مورد آن اشتباه فکر می‌کنم و تلاش می‌کنم افکارم را بهبود دهم.

ما همواره در معرض یکسری اتفاقات و رویدادهایی هستیم که بر نوع نگاه‌مان تاثیر می‌گذارند مثل اتفاقاتی که در اطراف‌مان می‌بینیم، اخباری که به شکل‌های مختلف به گوش ما می‌رسد، مشکلاتی که در جامعه با آن برخورد می‌کنیم و…

پس نگران نباشید اگر در مورد پول عالی فکر نمی‌کنید فقط تلاش کنید کمی بهتر فکر کنید و پول را طوری ببینید که به شما احساس بهتری بدهد.

چرا درآمد شما بیشتر نیست

احتمالاً شما هم حداقل یک بار این سوال را از خودتان پرسیده‌اید که چرا درآمد من بیشتر نیست و به این نتیجه رسیده‌اید که دولت مقصر است، پارتی ندارم، برای تخصص من بیشتر از این پول نمی‌دهند و یا چیزهایی شبیه به این.

از شما می‌خواهم یک بار دیگر این سوال ر از خودتان بپرسید و پاسخ‌هایی که می‌دهید را یادداشت کنید و ببینید پول را چگونه می‌بینید که مانع ورود بیشتر آن در زندگیتان می‌شود.

شاید بنویسید درآمدم بیشتر نیست چون برای تخصص من بیشتر از این پول نمی‌دهند و اگر اینطور فکر می‌کنید برای تغییر نوع نگاهتان افرادی را ببینید که همین تخصص را دارند اما بیشتر از شما درآمد دارند تا طرز نگاهتان تغییر کند.

عددی که به دست می‌آورید فقط بستگی دارد به طرز نگاه شما و اگر بتوانید موانع ذهنی خود را شناسایی کنید و نوع نگاهتان را تغییر دهید دست به کارهایی خواهید زد که شما را به پول بیشتر می‌رساند.

من به شما قول می‌دهم اگر طرز نگاهی که به پول دارید را تغییر دهید انگیزه می‌گیرید و به راه حل‌هایی می‌رسید که منجر به درآمد بیشتر شما خواهد شد.

پیشنهاد می‌کنم ویدیو زیر را مشاهده کنید تا با توضیحات بیشتر متوجه شوید چگونه طرز نگاهی که به پول دارید نشان می‌دهد چرا درآمد شما بیشتر نیست.

وحید رستمی



 

دانلود

حجم: 61 مگابایت

زمان: 04:13 دقیقه

کیفیت: 1080P

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *