قانون خلاء چیست

قانون خلاء چیست

جهانی که در آن زندگی می‌کنیم بر پایه یک‌سری قوانین از قبل تعیین شده کار می‌کند و اگر بتوانیم قوانین جهان را بهتر بشناسیم می‌توانیم تجربه‌های زیباتری از زندگی داشته باشیم و دلایل تجربه شرایط و اتفاقات زندگی‌مان را درک کنیم.

یکی از قانون‌های بزرگ جهانی قانون خلاء نام دارد که امروز قصد دارم این قانون را برای شما شرح دهم و اگر بتوانید این قانون را درک کنید می‌توانید جهان را برای خود زیباتر کنید.

قانون خلاء می‌گوید: اگر خواسته‌ای دارید باید فضایی را برای آن خالی کنید تا به زندگی‌تان وارد شود.

این قانون را در تمام جنبه‌های زندگی می‌توانید ببینید از جمله اهداف، آرزوهایتان، روابط با دوستان و خانواده، عشق و عواطف و…

شاید دیده باشید در زباله‌های برخی محلات ثروتمندنشین لوازمی تقریباً نو و سالم وجود دارد، لوازمی که دور ریختنی نیستند و قابل استفاده‌اند، ظاهراً افراد ثروتمند این قانون را به خوبی درک می‌کنند و می‌دانند اگر چیزی را می‌خواهند باید جایش را خالی کنند تا لوازم نو و دلخواهشان جایگزین شود.

تقریباً تمام افراد فقیر از قانون خلاء بی خبر هستند و همیشه در خانه محلی برای جمع آوری لوازم اوراقی دارند تا اگر روزی به آنها نیاز داشتند استفاده کنند و به دلیل اینکه فضا را خالی نمی‌کنند ثروت و لوازم بهتر جایگزین آنها نمی‌شود.

افراد ثروتمند هرگز در خانه لوازم اوراقی نگهداری نمی‌کنند؛ چون این قانون را به خوبی درک کرده‌اند و به همین دلیل هر روز ثروت بیشتری وارد زندگی‌شان می‌شود و لوازم نو و دلخواهشان را می‌توانند بخرند.

می توانید مصداق همین قانون را در موضوع بخشش نیز ببینید.

در یکی از جلسات دوره‌های حضوری که در بندرعباس برگزار می‌کردم وقتی در مورد قانون خلاء صحبت کردم، بعد از اتمام جلسه فردی سمت من آمد و گفت: قانونی که در مورد آن صحبت کردید مرا متوجه موارد بسیاری کرد.

می‌گفت: متوجه شدم دلیل فقر و اکثر مشکلات زندگی‌ام عدم درک این قانون بوده و توضیح داد که چند سال پیش با فردی شراکت کردم و سرم را کلاه گذاشت که باعث شد تمام پول‌هایم را از دست بدهم به همین خاطر هرگز او را نبخشیدم و از آن روز به بعد هر روز مشکلاتم بیشتر و اوضاع مالی‌ام بدتر شده است و نتوانسته‌ام شرایطم را بهبود دهم.

حرفش را ادامه داد و گفت: به دلیل شرایط مالی‌ام فرد پرخاشگری شده‌ام و رابطه‌ خوبی با همسرم ندارم و همسرم درخواست طلاق داده است؛ ولی بعد از درک این قانون متوجه شدم تا زمانی که کینه‌ای وجود دارد نمی‌توانم عشق را دریافت کنم و زمانی فضا برای عشق فراهم می‌شود که فضای آن خالی شود.

بعد از چند ماه پیامی از طرف آن شخص دریافت کردم که نوشته بود قانون خلاء جواب داد، توانستم شریکم را ببخشم و بعد از بخشش او معجزه در زندگی‌ام رخ داده است، دیگر پرخاشگری نمی‌کنم و به همین خاطر رابطه‌ خوبی با همسرم شروع کرده‌ام.

از پیامی که ارسال کرده بود واقعاً خوشحال شدم و خداوند را شکر کردم که حرف‌هایم دلیل بهتر زندگی کردن او شده بود.

وقتی کسی را نمی‌بخشید نمی‌توانید عشق را دریافت کنید؛ چون جای عشق را کینه پر کرده است و برای دریافت عشق باید فضایی که کینه اشغال کرده است را خالی کنید.

مثال‌های بسیاری می‌توان در زمینه‌های مختلف برای این قانون آورد مانند:

برای داشتن شغل مورد علاقه خود باید از شغل فعلی که دوستش ندارید استعفا دهید.

برای داشتن دوستان خوب باید از دوستان بد دوری کنید.

برای داشتن ثروت باید بخشی از پول خود را ببخشید و…

در این مقاله چند مثال برایتان شرح دادم تا بتوانید درک درستی از این قانون پیدا کنید و بتوانید دلیل بسیاری از مشکلات زندگی خود را متوجه شوید.

اگر می‌خواهید تجربه‌های بهتری از زندگی داشته باشید این قانون را فراموش نکنید و مثال‌های بیشتری از اتفاقات زندگی خودتان پیدا کنید و با پیروی از این قانون جهان را برای خود زیباتر کنید.

شما هم اگر تجربه‌ای مشابه دارید در همین صفحه بنویسید، مطمئن باشید افراد زیادی با خواندن تجربه شما انگیزه می‌گیرند و کمک می‌کنید زیبایی گسترش پیدا کند.

با عشق منتظر خواندن تجربیات شما دوستان عزیزم هستم

وحید رستمی

پیشنهادی برای شما

آموزش‌های پیشنهادی

جدیدترین محصولات

تخفیف!

دوره مهندسی پول و ثروت

قیمت اصلی ۱,۴۹۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۹۷۰,۰۰۰ تومان است.

تخفیف!

دوره چهار راه هدفگذاری

قیمت اصلی ۷۷۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۴۹۹,۰۰۰ تومان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *