برای درآمد بیشتر از کجا شروع کنیم

برای درآمد بیشتر از کجا شروع کنیم

سؤال بسیاری از آدم‌ها این است که برای درآمد بیشتر از کجا شروع کنیم و چطور درآمد بیشتری داشته باشیم؟

اگر شما هم به دنبال افزایش درآمد خود هستید و نمی‌دانید از کجا شروع کنید در این آموزش با من همراه باشید تا به پاسخ سؤال خود برسید.

همیشه وقتی در مورد درآمد بیشتر و ثروتمند شدن صحبت می‌کنم عده‌ای از افراد هستند که می‌گویند:

من دانشجو هستم و درآمدی ندارم چطور می‌توانم ثروتمند شوم.

من یک خانم خانه دار هستم چطور درآمد داشته باشم.

من بیکار هستم چطور کسب درآمد کنم و …

هرگز بیکار نباشید

مهم‌ترین موضوعی که در ابتدای این آموزش می‌خواهم به شما بگویم این است که هرگز خودتان را در شرایطی قرار ندهید که درآمد نداشته باشید و یا کاری برای انجام دادن نداشته باشید.

اگر بهانه شما این است که من بیکار هستم، من دانشجو هستم، من یک خانم خانه دار هستم و… از بهانه آوردن دست بردارید و از جایی که هستید و با آنچه در اختیار دارید شروع کنید و هر روز سعی کنید بهتر شوید.

هرگز منتظر نباشید فرصت و یا شرایطی بوجود بیاید تا بعد اقدام کنید، شما تمام آنچه برای شروع کردن نیاز دارید همین الان در اختیار دارید.

اهمیت اقدام کردن و شروع کردن آنقدر زیاد است که در دوره مهندسی پول و ثروت بارها تاکید کردم آنچه ما نیاز داریم تا به موفقیت و ثروت برسیم فقط اقدام کردن و شروع کردن است.

اگر مثل همیشه فکر کنیم و عمل کنیم همان نتیجه همیشگی را می‌گیریم، برای نتیجه جدید نیاز است مثل همیشه فکر و عمل نکنیم و با آنچه در اختیار داریم شروع کنیم.

مهارت‌ها و توانایی‌ها

خیلی از آدم‌ها سرمایه بزرگ خود یعنی مهارت‌ها و توانایی‌هایشان را نادیده می‌گیرند و به جای اینکه برای درآمد بیشتر از آنها استفاده کنند به دنبال روش‌هایی می‌روند که بقیه انجام می‌دهند.

همه ما مهارت‌هایی داریم که می‌توانیم از آنها کسب درآمد کنیم؛ اما به خاطر داشتن باورهای غلط و نداشتن اعتماد به نفس و عزت نفس خودمان را جدی نمی‌گیریم و کارمان را بی ارزش می‌بینیم.

خیلی از افراد فکر می‌کنند تخصص و مهارتی که دارند ارزشمند نیست و کسی برای آنها پولی پرداخت نمی‌کند به همین دلیل از مهارت و تخصص خود برای درآمد بیشتر استفاده نمی‌کنند.

بعضی از آدم‌ها نیز فکر می‌کنند مهارت و تخصص خاصی ندارند که بتوانند از آن کسب درآمد کنند، اگر شما جزء افرادی هستید که فکر می‌کنید توانایی یا مهارت خاصی ندارید، کافی است توانایی‌های خود را به یاد بیاورید و آنها را یادداشت نمایید تا ببینید شما هم مهارت و تخصص دارید و می‌توانید از آنها کسب درآمد کنید.

برنامه زندگی شما باید این باشد که از تمام توانایی‌ها و مهارت‌های خود کسب درآمد کنید و اجازه ندهید باورهای اشتباه، ترس‌ها و قضاوت‌ها مانع ثروتمند شدن شما شوند.

فرصت مناسب و شرایط خوب

منتظر فرصت مناسب و شرایط خوب نمانید، به خودتان و توانایی‌هایتان باور داشته باشید و از همان جایی که هستید و با آنچه در اختیار دارید شروع کنید و تلاش کنید به مرور مهارت و تخصص خود را افزایش دهید.

آدم‌ها به افراد متخصص پول بیشتری می‌دهند، پس طبیعی است که  اگر شما متخصص‌تر شوید درآمدتان هم بیشتر شود.

درآمد ما به اندازه‌ای بیشتر می‌شود که روی خودمان و افزایش مهارت‌مان کار می‌کنیم و برای بهتر شدن هر روز تلاش می‌کنیم.

کمالگرایی

یکی از بزرگترین مشکلات افرادی که به درآمد بیشتر نمی‌رسند این است که کمالگرایی می‌کنند و می‌خواهند از همان ابتدا عالی باشند و فقط در زمینه علایق خود فعالیت کنند.

ما باید درک کنیم که هیچ کس در شروع کار عالی نیست و برای حرکت کردن در مسیر رسیدن به درآمد بیشتر نیاز داریم قدم‌ها را آرام برداریم و تلاش کنیم هر بار کمی بهتر از قبل باشیم.

اگر می‌خواهید در زمینه علایق خود فعالیت کنید و در حال حاظر شرایط آن را ندارید کمالگرایی نکنید و سعی کنید کارهای دیگری انجام دهید که بتوانید به مرور با پولی که در می‌آورید سراغ علایق خود بروید.

همواره از زمان های آزاد خود برای یادگیری مهارت جدید، افزایش مهارت فعلی و کسب درآمد بیشتر استفاده کنید و اجازه ندهید ارزشمندترین سرمایه زندگی یعنی زمان شما به کارهای پوچ و بیهوده پرداخته شود.

یادتان باشد اگر حرکت نکنید و هر روز بهتر نشوید شرایط ثابت نمی‌مانید و هر روز به سمت بدتر شدن می‌رود.

پیشنهاد می‌کنم این آموزش را با دقت مشاهده کنید تا بتوانید مهارت‌ها و توانایی‌های خود را پیدا کنید و از طریق آنها درآمد بیشتری داشته باشید و متوجه شوید از کجا باید شروع کنید.

وحید رستمی

پیشنهادی برای شما

آموزش‌های پیشنهادی

محصولات پیشنهادی

تخفیف!

دوره مهندسی پول و ثروت

قیمت اصلی ۱,۴۹۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۹۷۰,۰۰۰ تومان است.

تخفیف!

دوره چهار راه هدفگذاری

قیمت اصلی ۷۷۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۴۹۹,۰۰۰ تومان است.

تخفیف!

کتاب صوتی معجزه سپاس گزاری

قیمت اصلی ۷۹,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۴۹,۰۰۰ تومان است.

تخفیف!

کتاب صوتی موفقیت نامحدود در بیست روز

قیمت اصلی ۱۱۷,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۵۹,۰۰۰ تومان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس