چرا تا می‌خوام شروع کنم اتفاقات بد رخ میده

چرا تا می‌خوام شروع کنم اتفاقات بد رخ میده

اگر شما هم جزء آن دسته افرادی هستید که می‌گویند چرا تا می‌خوام شروع کنم اتفاقات بد رخ میده؟ پیشنهاد می‌کنم در این آموزش با من همراه باشید.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که وقتی تصمیم می‌گیرید کاری را شروع کنید یا اقدامی انجام دهید، پشت سر هم اتفاقات بد رخ می‌دهند.

بعضی آدم‌ها وقتی در این شرایط قرار می‌گیرند می‌گویند خدا برای ما نمی‌خواهد به همین دلیل با اولین اتفاق به ظاهر بد به عقب بر می‌گردند و ادامه نمی‌دهند.

یا بعضی آدم‌ها فکر می‌کنند اتفاقات بد مانع بزرگی سر راهشان است که آنها را از موفقیت و ثروت دور می‌کند و در نهایت با این بهانه که من موفق نشده‌ام؛ چون شرایط نداشتم، چون پدر پولداری نشدم، چون تحصیلات بالایی نداشتم و… به خودشان آرامش می‌دهند.

به نظر شما این اتفاقات بد واقعاً چرا رخ می‌دهند؟

فکر می‌کنید دلیل اتفاقات بد در زندگی چیست؟

چرا تا شروع به حرکت کردن و اقدام کردن می‌کنید اتفاقات بد شروع می‌شوند؟

آیا این اتفاقات بد به ما کمک می‌کنند یا مانع سر راه ما هستند؟

و بسیاری از این سؤالات که همه ما با آن آشنا هستیم.

دلیل اتفاقات بد در زندگی

آنچه بسیاری از افراد آن را اتفاقات بد در زندگی می‌دانند در واقع چالش‌هایی است که در مسیر رشد و پیشرفت با آن مواجه می‌شویم و برای اینکه رشد کنیم نیاز داریم مسائل را حل کنیم و با حل آنها پیشرفت کنیم.

اتفاقات به ظاهر بد نتیجه حرکت کردن است و به این دلیل رخ می‌دهند که متوجه شویم چه موانعی سر راه ما وجود دارد که با حل کردن آنها می‌توانیم به خواسته‌مان برسیم.

اینکه چالش‌های مسیر رسیدن به خواسته خود را چطور ببینید بسیار مهم است؛ چون نوع نگاه شما مشخص می‌کند چه عملکردی داشته باشید و چگونه در مسیر رسیدن به خواسته‌تان حرکت کنید.

شما تا زمانی که شروع نکنید یا حرکت نکنید متوجه مشکلات و موانعی که باعث شده‌اند به خواسته‌تان برسید نمی‌شوید، به همین دلیل وقتی شروع می‌کنید موانع و مشکلات نمایان می‌شوند و اتفاقات به ظاهر بد رخ می‌دهند.

در واقع این موانع و مشکلات همیشه وجود داشته‌اند؛ اما شما حرکت در جهت خواسته‌تان نمی‌کردید تا نمایان شوند به همین دلیل تا اقدام می‌کنید نمایان می‌شوند.

به طور مثال: شما اگر کامپیوتر خود را روشن نکنید هیچ مشکلی وجود ندارد؛ ولی به محض روشن شدن است که اگر ایرادی داشته باشد مشخص می‌شود.

دلیل اتفاقات بد در زندگی فقط برای رشد ما و رسیدن به خواسته‌مان است از آن استقبال کنید تا سرعت پیشرفت شما هر بار بیشتر شود.

تفاوت نگاه افراد ثروتمند و افراد فقیر به اتفاقات بد

اگر فردی ثروتمند می‌شود فقط به این دلیل است که از چالش‌های سر راه خود عبور می‌کند و اگر فردی فقیر می‌ماند فقط به دلیل فرار کردن از چالش‌هایی است که با آن روبرو می‌شود.

تمام کارآفرین‌ها و تمام افراد موفق و ثروتمند به خوبی درک ‌می‌کنند که اتفاقات به ظاهر بد چه کمکی به آنها می‌کند به همین دلیل از آنها استقبال می‌کنند و برای حل کردنشان دست به اقدام می‌زنند.

افراد موفق و ثروتمند عاشق چالش‌ها و حل مسائل هستند چون می‌دانند به آنها کمک می‌کند تا رشد کنند به همین دلیل اتفاقات به ظاهر بد را راهنمایی‌های خداوند می‌بینند که آمده تا به آنها بگوید با عبور از چه چالش‌هایی می‌توانند رشد کنند و به خواسته خود برسند.

اما افراد فقیر و شکست خورده تا با مسئله‌ای در زندگی روبرو می‌شوند متوقف می‌شوند و از ادامه دادن و حل مسائل فرار می‌کنند به همین دلیل هیچ وقت به موفقیت و ثروت نمی‌رسند و به بهانه‌های خود مشغول می‌شوند.

آدم‌های عادی هرگز به موفقیت‌های بزرگ و ثروت‌های پایدار نمی‌رسند و با مشکلی هم در زندگی روبرو نمی‌شوند؛ چون برای بهتر شدن و پیشرفت حرکت یا اقدامی نمی‌کنند به همین دلیل به یک زندگی معمولی اکتفا می‌کنند.

پیشنهاد می‌کنم این آموزش را با دقت مشاهده کنی و در انتها تصمیم بگیری می‌خواهی مثل افراد عادی فکر و زندگی کنی یا اینکه مثل یک فرد کارآفرین، موفق و ثروتمند عمل کنی و تجربیات عالی را برای خودت و اطرافیان رقم بزنی.

وحید رستمی

پیشنهادی برای شما

آموزش‌های پیشنهادی

محصولات پیشنهادی

تخفیف!

دوره مهندسی پول و ثروت

قیمت اصلی ۱,۴۹۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۹۷۰,۰۰۰ تومان است.

تخفیف!

دوره چهار راه هدفگذاری

قیمت اصلی ۷۷۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۴۹۹,۰۰۰ تومان است.

تخفیف!

کتاب صوتی معجزه سپاس گزاری

قیمت اصلی ۷۹,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۴۹,۰۰۰ تومان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس