مهمترین عاملی که باعث موفقیت و ثروتمند شدن می‌شود

مهمترین عاملی که باعث موفقیت و ثروتمند شدن می‌شود

اگر از خودتان پرسیده‌اید چرا بعضی آدم‌ها ثروتمند می‌شوند در حایکه افراد زیادی از لحاظ مالی رشد نمی‌کنند به شما خواهم گفت: مهمترین عاملی که باعث موفقیت و ثروتمند شدن می‌شود این است که افراد ثروتمند به جای کار کردن برای پول به دنبال عشق و علاقه‌شان می‌روند.

متخصص شوید

برای اینکه به پول‌های بیشتر برسیم باید در کارمان متخصص شویم و زمانی متخصص می‌شویم که ایده‌پردازی کنیم،خلاقیت داشته باشیم و فعالیت بیشتری کنیم و این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که عاشق کاری باشیم که انجام می‌دهیم.

وقتی به دنبال عشق و علاقه‌تان بروید ناخودآگاه علاقه دارید بیشتر فعالیت کنید، ایده پردازی کنید و خلاقیت نشان دهید و در این مسیر نه تنها خسته نمی‌شوید بلکه لذت هم می‌برید.

همیشه آدم‌ها به افراد متخصص پول‌های بیشتری می‌دهند نه به افراد عادی پس طبیعی است که ثروتمند شویم، اجازه دهید با چند مثال مطلب را پیش ببریم تا به درک بهتری از این موضوع برسید.

آیا یک پزشک عمومی بیشتر درآمد دار یا یک پزشک متخصص؟

فکر می‌کنید یک رستوران معمولی که غذاهای معمولی ارائه می‌دهد بیشتر درآمد دارد یا رستورانی که غذاهای با کیفیت ارائه می‌دهد؟

به نظر شما یک مهندس معمولی بیشتر درآمد دار یا مهندسی که در کارش متخصص است؟

زمانی که عاشق کارتان باشید و در آن متخصص شوید افراد زیادی به تخصص شما نیازمند هستند و با کمال میل حاضر به پرداخت پول‌های بیشتری هستند پس کاملاً واضح است که می‌توانید ثروتمند شوید.

بیشتر آدم‌ها به جای اینکه دنبال عشق و علاقه خود باشند به کاری مشغول هستند که فقط برایشان درآمد دارد و تعجب می‌کنند که چرا موفق و ثروتمند نمی‌شوند.

برای ثروتمند شدن بهتر است به جای کسب درآمد بیشتر تصمیم بگیرید کاری را شروع کنید که با تمام وجود عاشق آن هستید.

عجله نکنید

در شروع کار نباید شغل فعلی خود را ترک کنیم و از همین فردا به دنبال عشق و علاقه‌مان برویم.

برای شروع شاید نیاز باشد برای مخارج زندگیمان کسب درآمد کنیم یا شاید نیاز داشته باشیم برای انجام کاری که عاشق آن هستیم تجهیزاتی تهیه کنیم که مستلزم داشتن پول است پس هیچ عیبی ندارد اگر مدتی برای دیگران یا کسب درآمد کار کنیم اما باید خیلی زود کار مورد علاقه‌مان را شروع کنیم.

پس عشق و علاقه خود را پیدا کنید و در آن متخصص شوید و اگر نمی‌دانید دقیقاً چه می‌خواهید یا هدفتان چیست پیشنهاد می‌کنم از دوره چهار راه هدفگذاری استفاده کنید تا بتوانید در مسیر درست حرکت کنید و نیاز نباشد در طول مسیر متحمل رنج و سختی شوید.

پیشنهاد می‌کنم ویدیو زیر را مشاهده کنید تا با توضیحات بیشتری که در این ویدیو داده‌ام متوجه شوید مهمترین عاملی که باعث موفقیت و ثروتمند شدن می‌شود چیست.

وحید رستمی



دانلود

حجم: 78 مگابایت

زمان: 05:21 دقیقه

کیفیت: 1080P

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *